background left background right

Informácie pre zákazníkov O2

Ako si aktivujem Voyo?

Prístup do Voyo získate tak, že si k svojmu O2 SMART Paušálu vyberiete z ponuky výhod práve túto službu. Následne použijete tlačidlo Aktivovať predplatné v zákazníckej zóne Moje O2 alebo v aplikácii Moje O2. Potom bude potrebné sa prihlásiť pomocou existujúceho Voyo používateľského účtu alebo vykonať registráciu nového účtu.

 
Čo ak som si už zakúpil predplatné k službe Voyo predtým?

Ak chcete využívať predplatné cez O2, nesmiete mať na vašom Voyo účte aktívne žiadne predplatné. Ak na účte Voyo už máte platné predplatné, musíte počkať do skončenia platnosti aktuálneho predplatného a následne si budete môcť uplatniť predplatné cez O2.


Čo ak odstránim Voyo zo svojho O2 SMART Paušálu?

V takom prípade bude znemožnený prístup k obsahu služby Voyo. Ak však budete chcieť Voyo používať naďalej, jednoducho si aktivujte predplatné vo svojom Voyo profile

 
Ako zruším predplatné na Voyo?

Pokiaľ ste získali službu Voyo k svojmu O2 SMART Paušálu, stačí, keď si Voyo odoberiete alebo nahradíte inou ponukou v Moje O2. Zmena sa prejaví na konci fakturačného obdobia. Ak budete chcieť predplatné znova využívať, stačí si vybrať službu Voyo v Moje O2.

 
Nenašli ste čo ste hľadali?

Ak máte ďalšie otázky k službe Voyo alebo potrebujete poradiť, napíšte nám prostredníctvom kontaktného formulára.