background left background right

Nefunguje mi prehrávanie v TV

Pre bezproblémové sledovanie Voyo v TV, je potrebné mať nainštalovanú aplikáciu Voyo a aktualizovaný softvér/firmvér. Prehrávanie prostredníctvom internetového prehliadača v TV neodporúčame.

  • Overte, že používate na prehrávanie aplikáciu určenú pre Smart TV a že je Vaše zariadenie podporované.
  • Skontrolujte internetové pripojenie. Pokiaľ používate pripojenie cez wifi, vyskúšajte zariadenie pripojiť prostredníctvom LAN kábla.
  • Skontrolujte aktualizácie softvéru/firmvéru. S aktualizáciou systému TV môže byť ponúknutá aj nová verzia aplikácie Voyo. Návod pre aktualizáciu systému TV nájdete TU.
  • Vykonajte mäkký reštart TVinternetového pripojeniaVypnite televízor a router (modem) a odpojte ich na 5 minút z elektrickej siete. Týmto krokom sa z pamäti zariadení vymažú staré dáta a prípadné chyby.
  • Odinštalujte a znova nainštalujte aplikáciu Voyo, pokiaľ túto možnosť TV ponúka.

V prípade, že problémy pretrvávajú, kontaktujte nás.