background left background right
  • Nápoveda
  • Predplatné a skúšobné obdobie

Ponuka predplatného VOYO pre zákazníkov O2


Ako si aktivujem VOYO?

Prístup do VOYO získate tak, že si k svojmu O2 SMART Paušálu vyberiete z ponuky výhod práve túto službu. Následne použijete tlačidlo Aktivovať predplatné v zákazníckej zóne Moje O2 alebo v aplikácii Moje O2. Potom bude potrebné sa prihlásiť pomocou existujúceho VOYO používateľského účtu alebo vykonať registráciu nového účtu.

 
Čo ak som si už zakúpil predplatné k službe VOYO predtým?

Ak chcete využívať predplatné cez O2, nesmiete mať na vašom VOYO účte aktívne žiadne predplatné. Ak na účte VOYO už máte platné predplatné, musíte počkať do skončenia platnosti aktuálneho predplatného a následne si budete môcť uplatniť predplatné cez O2.


Čo ak odstránim VOYO zo svojho O2 SMART Paušálu?

 V takom prípade bude znemožnený prístup k obsahu služby VOYO. Ak však budete chcieť VOYO používať naďalej, môžete si zaplatiť predplatné priamo na webe voyo.markiza.sk, podľa aktuálne platných podmienok služby VOYO vo vašom osobnom profile.

 
Ako zruším predplatné na VOYO?

Pokiaľ ste získali službu VOYO k svojmu O2 SMART Paušálu, stačí, keď si VOYO odoberiete alebo nahradíte inou ponukou v Moje O2. Onedlho sa predplatné deaktivuje. Ak budete chcieť predplatné znova využívať, stačí si vybrať službu VOYO v Moje O2.

 
Nenašli ste čo ste hľadali?

Ak máte ďalšie otázky k službe VOYO alebo potrebujete poradiť, napíšte nám pomocou tohto kontaktného formulára: https://voyo.markiza.sk/kontaktny-formular.