background left background right
  • Nápoveda
  • Predplatné a skúšobné obdobie

Ako si môžem zrušiť predplatné?

Ak sa rozhodnete službu ďalej nevyužívať, je nutné zastaviť opakované platby za predplatné (okrem platieb prostredníctvom Apple ID), a to najneskôr 1 hodinu pred uplynutím 7-dňového skúšobného obdobia. Platbu predplatného môžete zrušiť po prihlásení sa do Vášho používateľského profilu na webovej stránke Voyo.

Na úvodnej stránke kliknite na ikonu používateľského profilu v pravom hornom rohu a zvoľte záložku "Moje predplatné". Zobrazí sa Vám informácia o predplatnom, ktoré je aktuálne nastavené pre Váš účet.

Pokiaľ máte nastavené predplatné s automaticky opakovanou platbou, kliknite na Zrušiť predplatné. Po presmerovaní na stránku pre zrušenie kliknete na Zrušiť predplatné v spodnej časti stránky a Vašu voľbu následne potvrdíte kliknutím na Áno.

Po zrušení opakovanej platby bude možné službu Voyo využívať až do ukončenia už zaplateného aktuálneho obdobia.
Následne zostane Váš účet neaktívny, ale registrovaný - to znamená pripravený pre ďalšiu aktiváciu predplatného v budúcnosti.

V prípade, že hradíte predplatné prostredníctvom Apple ID, nájdete informácie kzrušeniu opakovaných platieb TU. Dovoľujeme si upozorniť, že kliknutím na Zrušiť účet v aplikácii Voyo nedôjde ku zrušeniu Voyo na skúšku, ani Voyo plného predplatného. Predplatné je nutné zrušiť v nastaveniach Vášho Apple zariadenia, prostredníctvom Apple ID, ktoré bolo použité pri aktivácii predplatného.