Pomoc

Často kladené otázky (FAQ) služby VOYO.sk

Na tomto mieste môžete nájsť najčastejšie kladené otázky o službe VOYO. Prosím, rozkliknite si tému, ktorá vás zaujíma.

  • O SLUŽBE:
    • Čo je VOYO?

      VOYO je internetová služba, ktorá vám ponúka množstvo filmových a seriálových titulov, vybrané televízne relácie z portfólia televízie Markíza, Doma, Dajto a Fooor, vybrané živé vysielanie ako aj priame prenosy športových udalostí. Všetky videá si môžete spustiť priamo vo vašom internetovom prehliadači.


      Ako používateľ mimo územia SR sa, prosím, vopred presvedčte, že vami požadovaný obsah je dostupný aj v zahraničí. Priamo pri každom titule v ponuke nájdete údaj o dostupnosti (vysielanie iba pre užívateľov na Slovensku alebo celosvetovo).

      Slovensko:
      Porovnanie predplatného, skúšobného, prémiového balíka a základného balíka:

        Predplatné 7-dňové skúšobné Prémiové tituly Registrovaný užívateľ bez predplatného
      cena 5.99 EUR / mesiac 0 EUR 0,95-2,30 EUR za titul 0 EUR mesiac
      Neobmedzené pozeranie áno áno nie nie
      Počet titulov 500+ 200+ 200+ 0
      Filmy áno áno áno nie
      Seriály áno áno nie nie
      Športové prenosy áno áno nie nie
      Vybraný TV archív áno áno nie nie
      Vybrané živé vysielanie áno áno nie nie
      Reklamy nie nie nie nie

      Zahraničie:
      Porovnanie predplatného, skúšobného, prémiového balíka a základného balíka:
        Predplatné 7-dňové skúšobné Prémiové tituly Registrovaný užívateľ bez predplatného
      cena 5.99 EUR / mesiac 0 EUR nie 0 EUR mesiac
      Neobmedzené pozeranie nie nie nie nie
      Počet titulov 20+ 20+ 0 0
      Filmy áno (niektoré) áno (niektoré) nie nie
      Seriály áno (niektoré) áno (niektoré) nie nie
      Športové prenosy nie nie nie nie
      Vybraný TV archív áno (niektoré) áno (niektoré) nie nie
      Vybrané živé vysielanie áno (niektoré) áno (niektoré) nie nie
      Reklamy nie nie nie nie

      Tieto relácie nemôžu byť kvôli obmedzeným právam sledované zo zahraničia:
      - Filmy s výnimkou slovenskej klasiky od SFÚ
      - Živé vysielanie Doma, Dajto, Fooor a Nova Sport
      - Strážca spravodlivosti
      - Sultán
      - Comeback
      - Dokonalý svet
      - Bez servítky

      Cena odoslanej SMS na krátke číslo v rámci mikroplatieb na telefónne číslo 8833, je účtovaná podľa cenníka Vášho mobilného operátora.
    • Prečo mám využívať práve túto službu?
      Táto služba je pohodlná, rýchla a ponúka možnosť neobmedzeného sledovania vašich obľúbených titulov na jednom mieste. To všetko za jeden mesačný poplatok vo výške 5,99 € s DPH.
    • Čím sa VOYO odlišuje od iných, podobných služieb?
      Jednoznačne širokou ponukou filmov, seriálov a relácií z portfólia TV Markíza a Doma, exkluzívnymi športovými prenosmi, ako aj živým vysielaním vybraných programov. Tou najväčšou výhodou je však neobmedzené sledovanie ľubovoľného obsahu len za jeden mesačný poplatok. Navyše predplatitelia majú možnosť sledovať vysielanie vybraných seriálov o epizódu skôr ako v televízii alebo aj rozšírené a necenzúrované verzie reality show a omnoho viac.
    • Je počet pozretí filmov, seriálov alebo iného obsahu limitovaný, ak mám mesačné predplatné?
      Nie, v mesačnom predplatnom je zahrnuté neobmedzené sledovanie celej sekcie Predplatné - viac ako 600 filmov rôznych žánrov, seriálov, relácií, športových prenosov a živé vysielanie vybraných programov.
    • Čo potrebujem na sledovanie VOYO?
      Na bezproblémové prehrávanie ponúkaných filmov odporúčame túto konfiguráciu: P4 3GHz, 2GB RAM, grafická karta s akceleráciou videa, zvuková karta so systémom Windows XP (a vyšším), internetovým prehliadačom MS IE 9, Firefox 9 (a vyšším) alebo Google Chrome 11 (a vyšším), aktuálnym Adobe Flash plug-inom (http://get.adobe.com/flashplayer/), podporou formátu videí H264 a predovšetkým kvalitným vysokorýchlostným pripojením na internet - minimálna prenosová rýchlosť na úrovni 2Mb/s. Zároveň vám odporúčame vyskúšať testovacie video v štandardnom SD rozlíšení alebo testovacie video vo vysokom HD rozlíšení, na ktorých si môžete overiť, či sú vaše technické a softvérové vybavenie, ako aj rýchlosť pripojenia na internet dostatočné na bezchybné prehratie videa.
    • Bývam v zahraničí a odtiaľ sa aj pripájam na internet. Môžem využívať službu VOYO?
      Áno, s predplatným máte prístup k vybraným reláciam z portfólia TV Markíza, Doma, Dajto, Fooor a navyše môžete sledovať aj vybrané živé vysielanie TV Markíza (niektoré programy môžu byť kvôli právam odmedzené). Ako používateľ mimo územia SR sa, prosím, vopred presvedčte, že vami požadovaný obsah je dostupný aj v zahraničí. Priamo pri každom titule v ponuke nájdete údaj o dostupnosti (vysielanie iba pre užívateľov na Slovensku alebo celosvetovo).
    • Môžem zo zahraničia platiť formou SMS?
      Nie, platba formou SMS zo zahraničia nie je možná. Použite, prosím, platbu kartou alebo PayPal. Ako používateľ mimo územia SR sa, prosím, vopred presvedčte, že vami požadovaný obsah je dostupný aj v zahraničí. Priamo pri každom titule v ponuke nájdete údaj o dostupnosti (vysielanie iba pre užívateľov na Slovensku alebo celosvetovo).
    • Na koľkých zariadeniach môžem používať svoj VOYO účet?
      Vaše predplatné môžete používať až na 3 zariadeniach. Tieto zariadenia však nie je možné používať súčasne.
    • Je VOYO dostupné aj na mobilných zariadeniach alebo televízoroch?
      Áno. VOYO môžete okrem vášho počítača alebo notebooku sledovať aj na vybraných mobilných zariadeniach a smart televízoroch. V súčasnosti je VOYO aplikácia dostupná pre iPhone a iPad, ako aj na smart televízoroch značky Panasonic a LG. Podrobnejšie informácie o konkrétnych modeloch a ďalších zariadeniach nájdete tu.
    • Ako sa odlišujú prémiové tituly od ostatných?
      Prémiové tituly sú vám k dispozícii len za jednorazovú platbu („pay per view“). Tieto tituly nie sú viazané na predplatné, na ich sledovanie nemusíte byť predplatiteľom. Jednoducho si vyberiete konkrétny titul, zaplatíte podľa inštrukcií na stánke a sledujete.
  • REGISTRÁCIA A UŽIVATEĽSKÝ ÚČET
    • Kde a ako sa môžem registrovať?
      Zaregistrovať sa môžete zadarmo prostredníctvom krátkeho formulára, ktorý nájdete v pravom hornom rohu stránky. Je nutné zvoliť si také prihlasovacie meno, ktoré ešte nie je použité iným užívateľom. Prihlasovacie meno nesmie obsahovať diakritiku, medzery ani špeciálne znaky. Po vyplnení potrebných údajov vám bude zaslaný e-mail s potvrdením registrácie. Registráciu potvrdíte kliknutím na odkaz (link), ktorý sa v e-maili nachádza.
    • Ako potvrdím registráciu?
      Po registrácii vám bude zaslaný e-mail s potvrdením registrácie, v ktorom nájdete internetový odkaz (link). Po kliknutí na tento odkaz alebo po jeho skopírovaní do prehliadača (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, atď. - do prázdneho riadku, kam sa zadáva internetová adresa), sa aktivuje vaše užívateľské konto. (Pozn.: Google nie je prehliadač, ale vyhľadávač. Tam, prosím, odkaz nevkladajte).
    • Ako sa môžem prihlásiť?
      Prihlásiť sa môžete kliknutím na tlačidlo „Prihlásenie“ v pravom hornom rohu stránky. Po zadaní prihlasovacích údajov prebehne automatické prihlásenie.
    • Ako si môžem zmeniť údaje v mojom profile?
      Kliknite vpravo hore na svoje prihlasovacie meno, zvoľte „Upraviť užívateľský profil“ a na ďalšej obrazovke si následne vyberiete, čo presne chcete zmeniť.
    • Ako môžem zrušiť predplatné alebo svoj účet?
      Vaše predplatné zrušíte jednoducho zaslaním bezplatnej sms v tvare VOYO STOP na číslo 8833. V prípade akýchkoľvek otázok alebo komplikácií nás, prosím, kontaktujte prostredníctvom kontaktného formulára alebo napíšte na voyo@markiza.sk. 
    • Vrátia sa mi po zrušení účtu peniaze?
      Predplatné je aktívne na 1, 3 alebo 6 mesiacov. Služba bude zrušená na konci plateného obdobia. Vrátenie pomernej časti peňazí nie je možné, nakoľko službu máte k dispozícii až do konca daného obdobia. 
  • PLATBY, PREDPLATNÉ A SKÚŠOBNÁ DOBA
    • Koľko sa platí za relácie z portfólia TV Markíza, Doma, Dajto a Fooor?
      Vybrané relácie a seriály z produkcie TV Markíza, Doma, Dajto a Fooor sú zahrnuté v predplatnom balíku za 5,99 € mesačne.
    • Ako môžem zaplatiť za predplatné VOYO?
      Predplatné VOYO si môžete aktivovať pomocou platobnej karty, systému PayPal, zaslaním SMS správy prostredníctvom mobilného telefónu alebo pomocou vouchera/darčekovej poukážky.
    • Môžem zo zahraničia platiť formou SMS?
      Nie, platba formou SMS zo zahraničia nie je možná. Použite, prosím, platbu kartou alebo PayPal. Ako používateľ mimo územia SR sa, prosím, vopred presvedčte, že vami požadovaný obsah je dostupný aj v zahraničí. Priamo pri každom titule v ponuke nájdete údaj o dostupnosti (vysielanie iba pre užívateľov na Slovensku alebo celosvetovo).
    • Koľko zaplatím za mesačný paušál pomocou SMS?
      Konečná cena SMS je 5,99 € s DPH. Táto suma vám bude pripočítaná v mesačnej faktúre od vášho mobilného operátora alebo vám bude stiahnutá z vášho kreditu.
    • Koľko zaplatím za prémiové tituly pomocou SMS?
      Konečná cena SMS je uvedená pri každom filme zo sekcie Prémiové tituly. Táto suma vám bude pripočítaná v mesačnej faktúre od vášho mobilného operátora alebo vám bude stiahnutá z vášho kreditu.
    • Koľko času mám na použitie kódu z SMS?
      Kód je potrebné použiť do 24 hodín. Následne jeho platnosť vyprší, a to bez možnosti vrátenia finančných prostriedkov.
    • Ako zaplatím pomocou platobnej karty (kreditná/debetná karta)?
      Vyberiete si z ponuky možnosť "Platba kartou", systém vás automaticky presmeruje na stránku spoločnosti, u ktorej platba prebehne. Po zrealizovaní transakcie vás systém vráti späť na poslednú navštívenú stránku.
    • Môžem prehrávať tituly aj zo zahraničia?
      Áno, v tomto prípade sú však dostupné len vybrané formáty z produkcie TV Markíza, Doma, Dajto a Fooor ako aj niektoré seriály a filmy. Ako používateľ mimo územia SR sa, prosím, vopred presvedčte, že vami požadovaný obsah je dostupný aj v zahraničí. Priamo pri každom titule v ponuke nájdete údaj o dostupnosti (vysielanie iba pre užívateľov na Slovensku alebo celosvetovo).
    • Chcem si predplatné najprv vyskúšať. Dá sa to?
      Áno, môžete využiť 7 dňové skúšobné obdobie, počas ktorého vám nebude účtovaný žiadny poplatok. Ak si chcete službu vyskúšať, prosím, najprv sa zaregistrujte a postupujte podľa inštrukcií. Registračný formulár nájdete v pravom hornom rohu stránky.
    • Aký obsah mám k dispozícii počas skúšobného obdobia?
      Dostupné tituly sú označené ikonkou "skúšobná doba".
    • Kedy môžem zrušiť skúšobné obdobie?
      Na zrušenie 7 dňového skúšobného obdobia máte 7 dní od momentu jeho aktivácie. Stačí zaslať SMS s textom "VOYO STOP" na číslo 8833. Pred uplytnutím 7-dňovej lehoty vám bude zaslaná SMS s upozornením o končiacom skúšobnom období. Ak si službu ponecháte, bude vám aktivované pravidelné mesačné predplatné vo výške 5,99 € s DPH. Ak ste si skúšobné obdobie aktivovali inou formou, kliknite vo svojom profile na "ukončiť skúšobnú dobu"
    • Môžem zrušiť svoje predplatné?
      Áno, stačí odoslať SMS s textom „VOYO STOP“ na číslo 8833. Je potrebné odoslať SMS z rovnakého čísla, ktoré bolo použité pri aktivácii predplatného. Ak ste platili inou formou, kliknite vo svojom profile na "ukončiť skúšobnú dobu"
    • Mám nabitý kredit na VOYO, môžem si ho zmeniť na predplatné?
      Áno, môžete. Váš kredit však musí byť v minimálnej výške 5,99 €.
    • Ako môžem zrušiť skúšobné obdobie?
      Stačí zaslať sms v tvare “VOYO STOP” na číslo 8833. Je potrebné odoslať SMS z rovnakého čísla, ktoré bolo použité pri aktivácii predplatného. SMS na zrušenie 7-dňovej skúšobnej doby je bezplatná. Ak ste si skúšobné obdobie aktivovali inou formou, kliknite vo svojom profile na "ukončiť skúšobnú dobu"
  • VŠEOBECNÉ
    • Prečo nemôžem niektoré seriály alebo filmy sledovať zo zahraničia?
      Niektoré tituly / vysielanie služby VOYO sú kvôli právam k dispozícii len pre návštevníkov, ktorí sa nachádzajú na území Slovenskej republiky. Ako používateľ mimo územia SR sa, prosím, vopred presvedčte, že vami požadovaný obsah je dostupný aj v zahraničí. Priamo pri každom titule v ponuke nájdete údaj o dostupnosti (vysielanie iba pre užívateľov na Slovensku alebo celosvetovo).
    • Môžem si pozrieť prémiové tituly, ak mám zaplatené predplatné VOYO?
      Nie, tieto tituly nespadajú pod predplatné a sú dostupné len prostredníctvom platby za jedno pozretie, tzv. „Pay-Per-View“.
    • Môžem pozerať prémiové tituly aj zo zahraničia?
      Kvôli právam to, žiaľ, nie je možné. Ako používateľ mimo územia SR sa, prosím, vopred presvedčte, že vami požadovaný obsah je dostupný aj v zahraničí. Priamo pri každom titule v ponuke nájdete údaj o dostupnosti (vysielanie iba pre užívateľov na Slovensku alebo celosvetovo).
    • Mám rýchle pripojenie na internet, ale video mi seká. Prečo?
      Ak ste si istí tým, že rýchlosť vášho pripojenia je vyššia než 2Mb/s a napriek tomu máte problémy s prehrávaním videí, je pravdepodobné, že váš poskytovateľ internetu môže používať takzvanú agregáciu. Agregácia sa obvykle uvádza v tvare 1:N, kde N označuje ďalší počet počítačov, s ktorými sa o linku na pripojenie na internet delíte. Ak máte napríklad pripojenie 1Mb/s a agregáciu 1:10, môže sa stať, že pri maximálnom využití linky získate iba desatinu rýchlosti, t.j. 0,1Mb/s. V prípade, že pripojenie nie je dostatočne kvalitné, dochádza ku strate tzv. packetov, čo sa negatívne prejavuje na čase odozvy. Priemerný čas odozvy by pritom nemal presiahnuť 80 ms a rozdiel medzi jej minimom a maximom by nemal byť veľký. Okrem toho môžete skúsiť nastaviť si neobmedzenú veľkosť úložiska pre Adobe Flash player (Pravým tlačidlom myši na prehrávač videa >> položka Settings >> tretia karta s ikonou zložky >> ukazovateľ posuňte úplne doprava >> ukončiť tlačidlom Close).
    • Som na Slovensku, ale nemôžem si prehrať video. Ako mám postupovať?
      Ak sa nachádzate na území SR a naša služba vás napriek tomu upozorní, že to tak nie je, kontaktujte nás prosím cez formulár alebo napíšte na voyo@markiza.sk a my sa v spolupráci s vami pokúsime daný problém vyriešiť. Nezabudnite uviesť, v akom meste sa nachádzate, meno vášho poskytovateľa internetu a tiež druh pripojenia (ADSL, optické pripojenie atď.)
    • Môžem VOYO sledovať aj prostredníctvom produktov Apple?
      Áno, novinkou v našej ponuke je VOYO aplikácia, ktorá vám umožní sledovať obsah na zariadeniach s iOS (iPhone a iPad). Aplikácia má názov VOYO.sk a stiahnete si ju v App Store alebo priamo tu. Samozrejme, na počítačoch a notebookoch od spoločnosti Apple bola služba funkčná aj doteraz.
    • Koľko filmov si môžem pozrieť za jeden deň?
      Za jediný deň môžete sledovať neobmedzený počet videí. Majte však na pamäti, že pri prémiových filmoch ste si kúpili obsah dostupný len na 48 hodín od dokončenia transakcie (nákupu). Po uplynutí tohto času už video nebudete mať k dispozícii - bez ohľadu na to, či ste si ho stihli prehrať alebo nie.